4 mars 2016

Fredag!



 Idag har det varit en bra dag! Ingrid och Micke kom äntligen hem från sin tre veckor långa semester i soliga Florida. Tycker det känns som dom varit borta i minst ett halvår. Med sig hade dom som alltid  finfina presenter. Gustav fick amerikansk tjusig kattmat på burk och två godispåsar. Som han smaskade i sig. Första burken tog slut i ett nafs. Även jag fick mycket fina presenter, tänkte visa dom i morgon. Dom är för rara mina bästa vänner. Blev så till mig i trasorna så jag korkade upp en flaska Barolo och bjussade på.


Mätt och belåten!
 
 

 Annars så har den här fredagen varit lik dom tidigare fredagarna. Hämtade mamma vid 14.30 och sen bar det av mot Willys. Var först en sväng in på Karlssons, mamma skulle köpa pennor och jag passade på att köpa ritblock och kritor till Stella som jag tänkte hon kunde ha här hemma. 

Har inget planerat i helgen, ska nog bara slappa och komma igen. Skönt med lite ledighet. Hoppas ni får en skön helg ni med.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar