14 mars 2016

RehabMedFrallan


Här kommer lite fler och bättre bilder från i lördags. Annes nya Iphone fyrar av så mycket skarpare bilder än min snart tre år gamla men mycket väl fungerande 5:a. Gardells schlagerskola, så kul!


Där längst längst fram ska våra små rumpor strax slå sig ner för att bli underhållna i timmarna två.


Manya och jag och den obligatoriska groupien i baren på Friends


Kall Pikilia, galet gott tillsammans med grekisk pinfärskt lantbröd. Lagom för fyra personer och priset är larvigt billigt, 162:-


Här sitter vi och trivs!


Har hängt med lilla sjuklingen hela dagen. Tanken var att vi skulle sova i gästrummet eftersom jag jobbade natten som var. Men Carlos ville annat så jag tog täcke, kudde och hund och bäddade ner oss i soffan i stället. Där sov vi en liten stund, mysigt.



Min lilla myskorv! Är glad att läkningen verkar gå åt rätt håll. Verkar inte heller som han har ont, tur är väl det.  Det enda är att han glufsar i sig maten alldeles för snabbt och riskerar att sätta i halsen istället.
I morgon blir det en Carlosdag igen, han ska inte vara ensam och ledsen. Tur att mormor är långledig och tur att mormor älskar den här lilla killen så det gör ont!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar