13 mars 2016

JobbaSovaCarlos



Höll på att missa att det faktiskt är min jobbarhelg den här helgen. Haft semester fredag och lördagnatt av förklarliga skäl men i natt är det åter dags att ikläda sig arbetskläderna.
Tänk om jag hade glömt att jag faktiskt skulle jobba i natt, pinsamt.

En endaste natt och sen så är jag långledig i nio nätter. En långledighet som kommer tillbringas mestadels hos Carlos och hålla koll på honom i hans återhämtande efter operationen.
Lite trist och ledsamt för honom är att han i morgonbitti måste tillbaka för att snabbsövas en extragång. Ett stygn har släppt i lilla nosen och måste åtgärdas för bästa resultat.
Jag tycker synd om honom men finns där hos honom hela dagen, vi kommer sova gott tillsammans.
Hoppas nu bara att han inte blir lika påverkad som i torsdags efter narkosen.


Min lilla favoritkille när han var jätteliten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar