24 juli 2013

13 kvar.....

Vi har haft en relativt lugn natt här hemma. Gustav har väckt mig ungefär en gång i halvtimmen fram till 03.00 då han äntligen somnade mellan oss.
Känner mig lite lätt trött och räknar ner, 13 dagar kvar att roa kissen inomhus, dag och natt.
Tycker synd om honom, han vill så gärna vara ute och skutta.
Han är sällan inne sommartid och jag ser inte direkt fram emot dom kommande dagarna när det ska bli upp mot 28-30 grader.
I går satt vi i soffan och plötsligt så visades en fågel på tv'n och han hoppar ner överlycklig och ska försöka "fånga" pippin. Han blev ledsen när det inte gick.

Kissa på lådan verkar inte heller falla Prinsen i smaken, nu äntligen så satte han sig tillrätta efter mycket mäckelimäck.
Som tur är tycker jag inte han verkar ha ont, han försöker ta sig fram trots det släpande bakbenet som inte hänger med.
Att hoppa upp på något fungerar sämst, det går inte alls.
Nu sover han igen. Rolf är och fixar nya hörapparater och jag ska åka till Carlos en stund då Emilie har lite jobb att göra ett par timmar.


Stilstudie på mina pojkar igår när vi tittade på Allsången.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar