22 juli 2013

Måndag och jag vaknar upp utan huvudvärk!? Trots vinintag igår, fantastiskt! Hon kan den där Maria, fixa huvudvärksfritt vin. Great!
En som inte är lika pigg idag är Gustav. Han haltar...igen, fast denna gången på vänster bakben.
Och jag blir orolig, såklart. Vi har försökt kollat men ser inget sår eller något, däremot är han lite tufsig i pälsen. Han har säkert varit i slagsmål inatt medans vi sov. Förhoppningsvis går det över, annars blir det veterinären i morrn....puh!

Hörde Rolf prata med honom alldeles nyss, Gustav satt i hans knä. Så här lät det med "bebisröst":
"Men lilla gubben, har du ont i benet. Du kanske har hoppat från hög höjd. Har du det? Har du hoppat från hög höjd?"
Gustav svarade inte...konstigt! 
Nu ska jag kurera min förbaskat onda rygg, jag hatar den!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar