30 juli 2013



Hej på er!

Slappardag idag, natten var inget vidare. Vi har alla sovit minimalt och är trötta.
Tog oss, frivilligt en tur till Enköping av alla städer i världen?!? för att göra ett besök på BraBil där vi spanat in en bil...(otippat, BraBil....bil!)
Rolf provkörde och vi slog nästan till. Får se om det blir något av den affären, vi var glatt överraskade iaf över bilen.
Den spann som en katt och gick som fasen på motorvägen när vi testade. 6-växlad...sicken grej!











































Annars så är det som vanligt här hemma, projekt "Roa katt" är väl det det handlar om mest numera.
Har tagit kort på min ledsna kisse och jag tror ni blir glada att se dom exakt nu!


 Han ligger på schäslongen och spanar ut genom fönstret. Tittar efter småfåglar..
Oj, vad jag tycker synd om honom och oj, vad jag tröttar ut er med detta tjat..

I kväll ska vi hem till Ingrid och Micke på middag. Och som ni vet är just Ingrid en utav mina favoritkockar. Jäklar vad hon lagar god mat! Man blir alltid proppmätt och tar vingliga snedsteg när man ska hem därifrån.....hihi! Tur att det är nedförsbacke.

Kommer givetvis ha kameran med mig, detta vill ni inte missa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar