2 juli 2013

Lite grann då



Tänk att två nätter kan te sig så olika! Gårdagens natt med full sprutt i exakt 10,5 timma och så nattens arbete, på den andra avdelningen.....så stilla och lugnt! Bara lite lagom pyssel med dom trötta och sovande små raringarna.
Det är väl för tur att vi alternerar mellan dessa två avdelningar, annars hade jag lätt blivit typ utarbetad.

Hemma möttes jag av en småjoggande, jamande kisse som hade bråttom in. Han var hungrig och gosig, och efter lite mat och pussar försvann han ut igen.
Jag fick sova ostört i 6 timmar, jippie!

I kväll så hoppas jag och Erika på att få träffa Carlos, längtar mig sjuk efter honom. Messade till Emilie och undrade om dom inte behövde träna eller något annat så jag och Erika får vara hundvakt.
Har inte fått något svar än.....hoppas hoppas! Annars åker vi nog till Norrboda och hälsar på lillkillen.

Inte mycket mer än så att orda om, dags att börja förbereda dagens kulinariska höjdpunkt, nämligen korv stroganoffen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar