16 juli 2013




 Morgonfikat klockan 5.30 intogs i trädgården med utsikt över Solägget eller vad nu det ska föreställa.
Var inte så värst varmt men tempen stiger nog under dagen, ja menar förstås utetemperaturen och ingenting annat.
För övrigt så var det skönt att jobba med ordinarie personal i natt, flyter på som bäst då.


Carlos kom på oväntat besök i går kväll och jag blev glad som en lax!
Vi lekte med toarullar, jagade mormors fårskinnstofflor, tuggade tuggben,
gjorde vacker tass (annars får man ju inte ge godis...snark) och kastade pipzebra.
Valptänderna håller på att ryka nu! Kom blod på tuggbenet och vi pillade i munnen och såg att åtminstone en tand var lös.
Jag sa till Carlos att han skulle lägga den i ett glas med vatten när den lossnat så brukar tandfen byta ut tanden mot cash under natten.
Tappar dom alla tänder undrar jag? Någon som vet? I sådan fall blir ju Carlos stormrik och jag urfattig.

Nu ska jag sova, är förbaskat trött!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar