9 juli 2013



Snart semestertider i Pettssonska! Och för att minimera risken att torka ut helt eller kanske ännu värre riskera att bli en sån där semesterlådvinsalkoholist så har jag idag fått hem mitt senaste tillskott.

Hur fina är inte dom här! Nästa fråga: Och hur mycket godare kommer det inte bli att dricka vin nu?
 Sista frågan: Men hur nödvändiga är dom egentligen? Mer än att dom pryder mitt kök och jag blev kär i dom den dagen jag såg dom live hemma hos Anne.
Som den härmapa jag är var jag bara tvungen att klicka hem två till mig med!
Och nu står dom där och väntar.........på att tant ska få semester!





Kanske lite onödigt med fodral till bag in boxviner, Rolf kommer stämpla nollor. Eller förresten han kanske inte ens märker dom.
 Fast jag säger som Maria Montazami sa när hon överraskade familjen med ett kylskåp i garaget?!...."Jag har köpt dom för egna pengar!" Födelsedagspengar om nu någon undrar..
Lådorna fanns även i svart, rött och zink. Jag hade inga som helst svårigheter att välja färg.

Vad tycks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar