24 juli 2013

Med risk för att verka tjatig och enbart fokusera på Gustav så kommer här det senaste på sjuklingfronten.
Sitter i soffan med en ledsen kisse tätt intill. Han har det jobbigt stackarn, speciellt nu på kvällen. 
Han sitter vid dörren och jamar i tron om att någon ska släppa ut honom. Gustav är ju alltid ute hela kvällarna och nätterna.
12 dagar kvar! 
Hela dagen har han hållit sig i stillhet (bra!) och legat däruppe. Vid 19.00 kom han ner och hälsade på Carlos och Emilie som var här.
Sen la han sig tillrätta på våran säng, han verkar inse och förstå att han inte fungerar i benet. 
Det fladdrar och far hur som helst.

Medicinen gick också bra, Rolf höll och jag lirkade upp den lilla kattmunnen och sprutade in Metacamen.
Han blev förstås tvärsur men svalde och fick godis efteråt.

Nu tittar vi på fotboll, Sverige ligger under mot Tyskland. Kom igen nurå!!!
Själv ska jag snart sova, jag tar nattpasset med orolig kisse och Rolf tar morgonpasset så jag får sova.

Kanske blir en stadstur i morgon. Rolf ska hämta sina nya trattar till öronen, jag kanske hänger med.
 Vi får se hur natten blir först, om jag orkar eller behöver vara hemma och sova.

Godnatt mina vänner!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar