3 juli 2013

Burr och snyft



Katastrof! Är så himla långhårig, fast jag vill iofs vara det, långhårig alltså.
 Men jag borde försöka få något som helst fason på barret, eller burret är nog en bättre benämning.
Vad gör jag med pannluggen? Spara eller kapa? Jag har så förbannat MYCKET hår!
Wihiiiie, på måndag är det äntligen dags för frisörbesök, tills dess fortsätter jag att fläta flätor.
Min frissa är tillbaka, på halvtid och jag får komma! 

Annars gör jag inte ett dugg i dag här hemma. Lallar mest runt. 
Lyssnar på Sommarpratarna via SR play-appen, senast Kristian Gidlund. Jag grät en skvätt, fantastisk kille men satan vad han berör en.
Owe kom på oväntat besök just när det var som sorgligast, pausade snabbt och lyssnade på hans harklingar istället. Han gnällde över att han var förkyld igen stackarn, men vad fasen är en förkylning mot att vara döende i cancer som Kristian....orkade inte bry mig.

Blev lite låg nu, tror jag behöver lite vila.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar