11 juli 2013

Bra dag!



Sen kväll och jag är supertrött. Ovanligt, brukar sällan vara trött på kvällarna däremot på morgnarna....blä.

Har haft en bra och framför allt rolig dag med både trevlig träff med Mia och sen på kvällskröken lite valpgos med underbaraste CG på en balkong i Norrboda.
Han blev så glad när mormor kom. Vi satt på golvet och han åt på sitt favorittuggben i mitt knä. Sen fikade vi på balkongen. Emilie gjorde goda capuccino och till det serverades det jordgubbar med mjölk.
Carlos somnade i min famn och det var så härligt! Älskar när han sover hos mig, han är så varm och gosig. Snarkar gör han också, men när han gör det är det bara gulligt.

 Fick det här messet från Emilie på eftermiddagen. Soldyrkaren har letat upp det enda stället på balkongen som fortfarande har sol.
Husse och matte blev inte glada....
 Kissen är kammad många gånger idag, man får ju godis efter varje gång!
 Mina finaste! Bilden har visserligen ett par år på nacken, men kolla vilken vältränad make jag har...(eller hade). Vecket på magen är 90-talets svar på sixpack.....twopack....
Carlos i Emilies knä, spanar ut över nejden.

Nu dags för nattsömn!
Godnatt!





1 kommentar:

  1. haha! Älskar den äldre bilden. Schyssta shorts på pappa!

    SvaraRadera