5 juli 2013

Kuken?!



Vilken traumatisk eftermiddag, allt utspelade sig på Willys. Det började med att vi höll på att skita i brallan när vi gick på parkeringen. En rottweiler sittande i bur bak i en bil med öppen baklucka fick ett utbrott och vi höll på att dö av skräck.
Gick några meter till och bli då nästan ikullsprungna av två storskrattande killar, den ena med en kundkorg fylld med kläder.
Alltså såna fega jävla snattare från Outletbutiken. Det som störde mig mest var deras jävla flabbande!
Inne på Willys så plockades det lösgodis av barn i alla åldrar. En pojke ångrade sig och grävde med hela handen i sin burk och la helt sonika tillbaka det nerkladdade godiset i sina behållare.
Fy fan vilken smittohärd lösgodis är!
Sa naturligtvis till pojken men han brydde sig inte.

Sen blev det roligare! Vi åkte till Winner Garden och beställde mat. Medans vi väntade så dök det här upp på telefonen.....



Sjukt kul, och jag blev genast på lite bättre humör. Men är det verkligen Petel, innehavaren av restaurangen som har döpt sitt trådlösa nätverk till just......?
Fast hemma igen blev det ledsamt, maten var ju i och för sig förbaskad god men Gustav!
Jag är orolig, han jamar ynkligt, haltar och håller tassen i luften.
Överlever han tills i morgon tro?

Sen kom jag på tredje grejen Rudolf skule roa sig med i kväll på firmafesten, bågskytte!
Låter livsfarligt om man siktar fel, han ser ju så förbannat dåligt pojken.

Nu ska Erika och jag dricka kaffe, sen stämplar jag in på Solängen igen.

Peace Out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar