27 april 2015

BraDagMedSol



Det märktes att jag var lite lätt trött i förra inlägget. Hittade en del stavfel nu när jag läste det igen..inte okej för en språkpolis som mig. F´låt!


 Nu tror väl ni inte att jag gör annat än att vara hos Stella och Carlos. I dag fick jag frågan av deras mor om jag kunde barnvakta en snabbis medans hon var på uppdrag på annan ort.
Klart man tackar ja! Ska mycket till om jag skulle säga nej till dessa två små gullhönor.


 Det blev en måndagsselfie såklart! Stella gillar verkligen när jag plockar fram telefonen och vill helst hålla den själv och stoppa den i munnen.


 Efter diverse sysslor såsom mat, frukt, blöjbyte så gick vi ut på framsidan i den mycket sköna vårvärmen. Två äldre damer idkade stavgång och stannade till för att hälsa på Carlos som dom tyckte var så fin. Lilla dockan i vagnen gillade dom också. Tror jag stod och snicksnackade med dom en halvtimme, trevliga tanter. Glada var dom också, bra kombo.


 Giraffen Sophie fick också vara ute och få lite välbehövlig sol på sig


 Erika fixade en otrolig god vegetarisk pasta till oss idag. Bäst att passa på när Rudolf inte är hemma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar