8 april 2015

HejPåEnStund



Hej på er!
Ligger i soffan och laddar inför tre kommande jobbnätter. Jag som i skrivande stund varit ledig i snart 226 timmar hoppas att jag inte är för trögstartad och seg i kolan när jag kommer till jobbet.
Kommer nog gå bra, låg och sov en stund på eftermiddagen också, det måste jag alltid göra annars blir det för tröttsamt.

Hade nöjet att få träffa mina små gullhönor i dag med. Emilie var på Willys och handlade och jag var hemma och gosefisade med dom små. Gick så bra, aldrig några problem med dom där två glada skitarna. Bara kul och vi skrattar mycket.  Stella har börjat med så mycket nya ljud nu, låter nästan som hon pratar.

 Japp, det var väl allt.  Nu går jag in i jobbubblan (jobb-bubblan?) tills på lördageftermiddag, och då hoppas jag solen gör mig sällskap.

Ha´re bra för det ska jag ha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar