13 april 2015

MinaÄlsklingar


 Min lilla kisse! Han som väcker mig en gång i halvtimmen på nätterna när han vill eskorteras till matskålen, äta lite med mitt sällskap, sniffa luft i dörren, dricka vatten ur handfatet, äta igen, stretcha lite...
Som tur var så går han ibland ut och då hoppar man i säng och försöker sova ostört. När jag inte är hemma på nätterna är det Erika som tjänstgör som personlig betjänt till Greven.
Undrar varför han gör så här? Och det funkar inte med att bara stänga sovrumsdörren, då jamar han och krafsar så man inte kan sova för det. 
Men vi älskar honom över allt annat ändå trots detta stolleprov, min lilla gosekatt.


Här har vi en annan godbit! Lilla Carlos på skogspromenad och som satsade på största pinnen han hittade. Men det var svårt att gå och tugga pinne samtidigt.

 

 Lilla killen somnade med älsklingsbollen i munnen.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar