7 april 2015

HejMåndagFastTisdag


Katt-på-ko. Ser ni kossan? Ser ni Gustav? Det är rent livsfarligt när Gustav ligger på våran komatta, 
risken är stor att vi snubblar på honom, ramlar, slår ut framtänderna och bryter lårbenet.

Ny vecka, nya möjligheter och långledigheten lider mot sitt slut. Har haft sköna, slappa dagar och batterierna är mer eller mindre fulladdade igen. Redo för jobb med andra ord.
Solängen se upp, här kommer jag!

Smygstartar redan i kväll med en middag med trevliga arbetskamrater på en lokal sylta i Bålsta.
Denna gången blev jag mot förmodan tillfrågad till skillnad för
 ett tag sedan då nattgruppen tydligen var ute och åt. 
 Jag och en annan kollega blev inte tillfrågade eftersom vi tydligen inte passade sällskapet.
Fortsätter det så här så är det snart tackåhej för mig.

Jobbar tre nätter denna vecka, onsdag, torsdag och fredag,  Skönt med en mjukstart.  
Idag ska jag inte göra någonting på hela dagen mer än att njuta av den utlovade solen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar