10 augusti 2011

Arbetskläderna på!




 
Med nöd och knäpp näppe så har jag pallrat mej ur världens skönaste säng, nämligen min.
Kom i skrivande stund på att jag glömde kolla upp tofslagret på Gekås. Jag vill ha flera tofsar i sovrummet och på sängen. 
Tur att man har bokat in ytterligare en Ullaredsresa med glada släktingar samt att mina söta arbetskamrater/fina vänner och jag också ska åka under hösten. Vi måste bestämma datum flickor!
Många tofsar blir det!

Inatt ska jag jobba, håller på att förbereda mej mentalt därav den fina bilden på mig i arbetskläder och  skyddhjälm a´la länge sedan.
Undrar om skyddshjälm är befogat nu, kanske har hänt mycket under dom 3o nätterna jag har glassat runt med ett vinglas i handen.

Ska åka till Kungsängen nu, till Erikas jobb. Mina fina skor jag köpte förra veckan på Skopunkten har gått sönder. Efter två gångers användning.
Erika har kvittot och jag ska åka och kräva pengarna tillbaka! Skitskor som jag gillade så mycket!

Hoppalong Cassidy






1 kommentar:

  1. Jobba på nu vännen! På söndag kommer jag tillbaka igen o då är väl allt som vanligt då!!!/mia

    SvaraRadera