2 augusti 2011

Tisdagen säger hej!

 Äntligen har man fått lite tid för kontorsarbete (läs bloggning).
Vi sov faktiskt ett par timmar på dagen. Jag lite mer sporadiskt, telefonen ringde, katt ville gå ut/in m.m.
Men Rolf snarkade på till klockan 15.00. Det behövde han.
Benet hans ser inte bra ut. Nu på kvällen har det svullnat upp ännu mer, det är kraftigt rött och värken gör sej påmind.
I morgon ska han gå till vårdcentralen och höra vad som händer egentligen.
Remiss från Danderyd skulle skickas dit och skulle det nu vara rosfeber så vore det ganska bra om antibiotika sattes in ganska snart. Helst igår.
Rosfeber är inte att leka med, har idag ägnat mej åt min favoritsysselsättning "googla" och satan i gatan vilka bilder och berättelser som kommer upp. 
Antibiotika NU tack!


Annars så har vi inte gjort så mycket. Var upp till Willys och handlade lite, smaskade ost, kex och vin tillsammans med Måns och Allsången. Jag gillar Måns!
Idag hade han dessutom på sej en ursnygg rosa kavaj, riktig stilig pojk!
Tror jag ska städa lite nu, fick ett ryck. Eller så sitter jag still här och hoppas att det är övergående.









  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar