26 augusti 2011

It´s friday!


Godmorgon mina vänner!
Som vanligt har jag inga som helst problem med att sova, skulle nog kunna tillbringa ofantligt många fler timmar i sängen än vad jag gör nu. Min säng är skönast i världen!
Blev ändrade planer ikväll. Istället för slappt fredagsmys med en snarkande make i soffan blev det jobb.
Inget som jag är speciellt ledsen över, någon måste jobba och våra vikarier lyser tydligen med sin frånvaro.

Men innan dess så hinner jag med en pizzamiddag med nästan hela familjen. Idag blir det köpepizza....igen!
Inte mitt förslag men jag tackar definitivt inte nej! Bara jag inte går in i sån där pizzakoma som förra gången, då var jag mätt i två dagar.

Nu måste jag göra lite nytta, köket är i oordning och diskmaskinen måste plockas ur, gaaaahhh vad trist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar