24 augusti 2011

Gustav får present

 Farbror Micke och Tant Ingrid är sanna djurvänner. Och främst då är Gustav mest populär. Idag kom dom helt otippat och utan förvarning med en present till Puppeluren.
Han var dock en smula ointresserad då det oväntade besöket infann sej samtidigt som Gustavs eftermiddagsvila. En minst sagt trött kisse.
 Men till slut vaknade han till och lekte en mikrosekund med den roliga grejen. Vi kommer leka mera senare när han är lite mer vaken och i lektagen.
Gustav i storformat, det har jag råd med nu när jag köpt mera utrymme av Blogger.

Ska lägga mej på soffan en stund nu, har varit en minst sagt ansträngande dag.
Behöver nog lite bättre glasögon, får ont i ögonen samt att ögonen går i spinn när jag har tokspelat alfapet hela dagen. Ska boka synundersökning snarast på Favoptic.
Kom på att det enda sättet för mej att vinna i detta beroendeframkallande spel är om jag får spela mot någon halvblind, gärna dyslektiker. Känner ni någon sån?

3 kommentarer:

  1. Jag är halvblind, men inte dyslektisk, eller så är jag det, för det kan jag visst inte stava till, men jag har tyvärr inte någon iphone eller annan sån rolig mobil. :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha det kanske skulle vara jag i så fall. Halvblind är jag i alla fall

    SvaraRadera
  3. Bästa platsen för bästa katten!?
    /Sandra

    SvaraRadera