16 augusti 2011

ZzZzZZzZZzZZZZzzzzzzznark

Blev väckt klockan 13.45 av ljudet från kraftiga snarkningar. Jag blev mycket förvånad när jag märkte att det var jag själv som snarkade!
Gustav låg bredvid och snarkade han med fast inte alls i samma tonart som jag.
Han körde mer den där tystare varianten, med små zzzzzzzzzzzzzzzzz som kom från hans lilla söta kattnäsa.
Kände mej utvilad och kaffesugen, som alltid.
Nu efter två koppar kaffe och en limpmacka känner jag att jag är med i matchen igen.
På tal om match. Medans jag hade ägnat mej åt min favoritsyssla, sova  så hade alla mina 14 motspelare i Wordfeud lyckats få iväg varsitt drag till mej.
Så jag hade fullt upp, det tog en stund men nu är spelet i full gång igen.
Blev överlycklig i morse klockan 06.05 när det plingade till i Iphonen, en av mina motspelare och namne Ewa äntligen hade klivit upp och spelet var igång.
Usch ja, detta spel är starkt beroendeframkallande OCH nyttigt. Bra att hålla hjärnan i gång med bokstäver och tänkande.

Har vittjat brevlådan också. Har fått en preliminär utredning/epikris från Arbets och miljömedicin på KS, där jag var i maj för utredning.
Det är mycket att läsa, men solklart är att något måste göras på mitt arbete p.g.a min kraftiga allergi.
Ska läsa igenom allt senare och kontakta Läkaren Anders och Yrkeshygienikern Mattias.
Snart dags för middag, inte heller idag är det min Dolmiodag utan idag blir det korv från Falun.
Exotiskt är bara förnamnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar