18 augusti 2011


Så var det snart slutbloggat för min del.

Har använt 99 % av utrymmet så morsning, korsing, goodbye och tack för visat intresse!
Vill ha svar på detta: (Svara gärna ni som vet. Själv är jag långt ifrån kunnig på detta område)
  • Vad gör jag nu?
  • Någon som vet?
  • Kan jag göra en typ likadan?
  • Skulle iofs vilja göra om den s.k headern, vem hjälper mej med det?
Frågorna är många, svaren lite färre.
Men ni lär märka om det helt plötsligt tar slut med svamliga inlägg här.
Då är det slut.


2 kommentarer:

  1. Oj, kan man få slut på utrymme?!? ja, det lär ju dröja på min blogg i alla fall, jag är ju inte lika flitig som du :) Men, det måste ju gå att utöka på något vis? Hmm. Spännande!

    SvaraRadera
  2. Men hallå!! Vad är detta??? Inte sjutton får du sluta blogga. Du måste väl kunna kontakta de som administrerar bloggen och höra vad du ska göra nu då. Eller kan man inte det?? Jag vet ju inget om sånt. Men vill ju såklart fortsätta att läsa.

    SvaraRadera