19 augusti 2011

ewapettsson.blogspot.com lever igen!


Har ni legat sömnlösa inatt och varit nervösa för min bloggs eventuella tvära slut?
Nu kan ni sluta oroa er, om ni nu har gjort det. Jag vet att iaf 4 stycken av er har varit halvdarriga.....

Bloggen lever igen! Jag har varit i "MB-affären" och köpt på mej lite mer MB=MeGaBiTe...
Så för tillfället har jag 21500 MB, kommer räcka ett tag, ca 10-20 år...underbart.
Billigt var det, endast 5 USD, som hittat!
Fast jag fick inte någon cykel på köpet, snålt!

Bara att tokblogga igen och ladda upp massor med bilder.
Börjar med den här godingen:


2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det ordnade sig då.

    SvaraRadera
  2. Du är då påhittig du! Själv skulle jag nog bara kört på och hoppats på tur :) Vad skönt att det ordnade sig, så att jag kan fortsätta följa min favvo blogg! :)) Här händer det alltid något.

    Ha det!

    SvaraRadera