19 augusti 2011

Snart hemma igen....

Mina finaste!

Underbara fredag, äntligen är du här!
Har sovit lite halvtaskigt i natt. Hade sällskap av en hysterisk, jobbig, energisk fluga hela natten.
Han var bara tvungen att reta gallfeber på mej och nej jag luktade inte illa. Duschar faktiskt varje dag!
Hela dagen har han fortsatt, får jag tag på honom så blir det spöstraff! Garanterat!

Har gjort min rutinmässiga "handla-med-mamma-på-Willys-besöket" idag.
Hon var nöjd och faktiskt lite glad. Det efterföljande kaffet hos henne hanns inte med då hon hade annat inplanerat klockan 14.30.
Fikade hemma istället, jag och flugjäveln!

Snart kommer Roffsingen hem, han kommer kasta sej i sängen och sova, ända till 22.00.
Men först måste han äta middag, jag ska strax fixa till en hemgjord pizza åt oss.
Vid 22.00 kommer Jogge och då åker dom små sötnosarna på en romantisk nattroadtrip till Malmö.
Emilies hem ska flyttas från Rosengård till flickrummet efter två och ett halvt års studier.
I morgon bitti blir det frukost i studentlyan sen packar dom ut allt i det hyrda släpet och åker hemåt med vändande post.
Men såklart måste lägenheten städas först, men det ska nog gå ganska fort. Tre personer på dryga 20 kvadrat tar ingen längre tid.
Jag passar på att jobba den här helgen så mig har dom ingen större hjälp av. Värst är det för Gustav som kommer få vara alldeles ensammen hemma i natt.
Det har han aldrig varit förut!

Dags att ikläda sej rollen som pizzabagare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar