24 augusti 2011

 Ja, jag vet att jag tjatar om Wordfeud. Men jag måste få visa er att man ibland får bokstäver som bildar lite av varje.
Dessa bokstäver hade jag när jag spelade med Micke och skrev naturligtvis inte in just det ordet.
Tror inte den lilla kinensen som springer runt i Iphonen som en galning och slår i Svenska Akademins Ordlistan skulle godkänna K-ordet.  Fast många märkliga ord blir godkända men inte Jesus. Det är iofs ett namn så det är förstås därför.


 Annars så har jag inte gjort något vettigt mer idag än att frukost och dusch är avklarat. Hade 13 st av mina motspelare som väntade på drag från mej i morse när jag slog upp ögonen.
Blev lite stressigt vid tekoppen.
Det märks vad folk har för dygnsrytm, dom flesta vaknar till liv på kvällen. Det är nog dom stackarna som har ett jobb att sköta dagtid.
Nu har jag inte tid med det här, håret ska blåsas till i någon rufsig frisyr och fyra drag att lägga. Helst med TW-poäng! Det behöver jag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar