20 augusti 2011

Snark....


 Äntligen hemma hos min Puppelure som varit ensam hemma sedan 22.15 igår.
Men det verkar inte ha gått någon nöd på honom, han tittade sömnigt upp på mej när jag överföll honom med pussar och ojande.
Nu ska vi se om han vill sova mera eller om han kommer pocka på uppmärksamhet, vilket för mej innebär dåligt med sömn.
Jobbet annars i natt då kan sammanfattas med tre ord:
  1. Hanterbart
  2. Wordfeud
  3. Ösregn
 Klockan 04.37 ringde min mobil på jobbet. Det var Rolfs som ville tala om att dom var framme. Redan? I Malmö? Skojaru?
Fasen vad  dom måste gasat på, Jogge hade sovit sen Nyköping sa han fnissande. Vet inte om det är sant men skönt för honom om det vore så.
Nu skulle dom "knö" ihop sej i bäddsoffan och sova en stund innan dom körde igång med packning och flyttstäd.
Jobbar dom på bra och kör som Kenny Bräck även på hemvägen är dom nog hemma snart.
Fast det är klart att det tar längre tid hem då har dom ett tungt släp hängandes efter bilen.

Nu ska jag sova, Gustav verkar ha samma plan. På eftermiddagen kommer Erika. Vi ska endera äta köpepizza, köpesushi eller göra kantarellpasta.
Det är svåra val man ställs inför. Just nu är jag sugen på alternativ 1, men det hinner ändra sej.

Godnatt på en stund hälsar jag och min hund!?? Nääee.....?
Godnatt på en kvart hälsar jag och min katt! Den var bättre!
Fasen vad jag är bra på att rimma, önskar jag vore lika bra på att simma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar