17 augusti 2011

Pastatajm

 Vilken dag är din Dolmiodag?
Det kan ni sluta fundera över nu, för idag var det nämligen min Dolmiodag.
Skulle göra mej bra som reklampelare va?
 Erika kom på besök efter jobbet och såklart bjöds hon på denna exklusiva gourmetmiddag.
Vi tog faktiskt tabberas på hela karotten. Endera var vi hemskt hungriga eller så var det lite snålt med mat. Men alla blev nöjda, mätta och belåtna.
Efter snabb avdukning så hamnade Erika och jag i varsin schäslong och Wordfeudspelet var igång.
Tänk att det är så kul detta spel OCH starkt berendeframkallande. 
Borde komma upp varningstext innan man laddar ner appen.

I avdelningen "Oerhört korkade frågor" kommer här en fråga ställd av min man:

Citat: Har du lämnat den här till din mor?

(Pekar på den nyinköpta varmluftsborsten som ligger i hallen)
Ähhhh, nej det har jag inte, svarade jag...lite lätt fnissande och frågande.

Ja, vad säger man?


1 kommentar:

  1. Ha Ha Ha. Han kan den där Rolf. Det var ju faktiskt riktigt roligt.

    SvaraRadera