30 augusti 2011

Igår var det Erikas tjugofjärde födelsedag.
Som alla andra födelsedagar ville jag även i år ta det traditionella kalaskortet, har 23 stycken hittills.
I år blev det något annorlunda. Ser ni Erika där bakom födelsedagsruskan som hon fått av sin pappa.

Mormor hämtades klockan 18.00 och sen var partyt i fullgång. Tårtorna var jättegoda och doggybags utdelades frikostigt till behövande.
Mormor återlämnades klockan 20.00 då jag åkte till jobbet.
 Arbetsbördan i natt var behaglig. Anne vann över mej i Wordfeud med tre ynka poäng fast jag dunkade på med ordet NYPS som gav mej 66 poäng. 
Nu ska jag sova ett bra tag, undrar vad vi ska äta till middag? Jag brukar alltid vara välplanerad men idag har jag inget planerat. Det är smällar man får ta.

1 kommentar:

  1. Ha Ha jag blir mer och mer övertygad om att inte ladda hem den där Wordfeud. Man verkar ju verkligen bli beroende av det spelet.

    SvaraRadera