14 augusti 2011

Trött nu...




Så var denna helg till ända.
Har varit en kanonrolig helg som kortfattat kan sammanfattas så här:
  • Skrattat massor (Micke är galen!)
  • Ätit gott
  • Druckit gott
  • Kommit i säng sent!
  • Sovit lite
  • Huvudvärk
  • Spelat många roliga spel
I kväll kom Micke och Mino till oss, hela helgen har dom varit här och det tycker jag är jättekul.
Vi är som en stor familj! Emilie och Jogge fixade maten som alltid, mina bästa gästkockar.
Potatissallad med parmesan, rödlök och ruccola. Rolf grillade pichania som idag var om möjligt ännu godare än vanligt.
Just ja!  Jogge grillade, krispiga vitlöksbrushetta som tilltugg. Suveränt gott!
Efter den bastanta middagen så var det väldigt nära att drabbas av matkoma. Vi orkade nätt och jämt duka av.
Jag skulle skjutsa Emilie till Arlanda klockan 20.00 men innan dess så hann vi med kaffe och en omgång av Cranium.
Det spelet är så kul, fast idag förlorade mitt lag. Man kan inte vinna jämnt!
Pratat med Erika också, hon var hemma från Göteborg. Lite trött efter en hel helg på festival.
Längtar så efter henne, men vi ska träffas i veckan. Jag längtar!

Nu ska jag strax lägga mej, är trött och har ont i huvudet. Kanske det blev för lite sömn i helgen i alla fall?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar