8 augusti 2011

De e måndag idag!


          Hej på er alla mina vänner!
Idag kom då den dagen som många inte direkt har väntat på, nämligen dags-att-jobba-dagen!
Rolf skuttade upp vid 04.30, tror inte han kände någon direkt glädje. Jag låg kvar i många timmar till, underbart.
Idag har jag varit till min favoritfrissa Monica. Håret har fått sej en välbehövlig omgång både med färg och klippning. Plånboken fick sej också en rejäl omgång, kortet har gått varmt hela helgen och så nu ett frisörbesök för 865:-.
Tänkte jag senare skulle berätta om mina inköp för er, jag vet att i alla fall några är intresserade.
Men just nu har jag drabbats av ett s.k vardagsröjaryck, måste plocka ordning lite här i hemmet. Sen en tur till Willys för att fylla på kylskåpet som ständigt gapar tomt. tror faktiskt jag det blir pasta idag till middag, oj vad Rolf kommer bli glad. Han hoppar säkert jämnfota......icke.
Funderar på hur Anne och Peter har det nu, dom är nämligen på Gekås just i denna stund. Och jag är mycket orolig för Peter, något måste ha hänt i hans huvud. Det var nämligen han som föreslog ett stopp på Gekås på väg till Göteborg!
Fattar ni, Ullaredsbesöket kom från en man! Vad är det som händer med det manliga könet? Finns all anledning att ta sej en funderare.
Dags att ta sej upp till Big W, återkommer senare om jag finner lust.

1 kommentar:

  1. Japp jag är jättenyfiken på vad ni handlade. Det var ju en massa kassar i alla fall.

    SvaraRadera