8 augusti 2011

Vad köpte jag?

 Många väntar, många undrar, många är nyfikna. Vad köptes under Gekåsdagarna i helgen?
Svaret kommer här!
Lördagens kvitto blev inte mer än ett vedträ långt. Söndagens kvitto blev det dubbla, typ två vedträn.

Ni menar väl inte att jag ska skriva upp allt eller??
Okej, jag gör ett försök:
  • Plastpåsar
  • Avfallspåsar
  • Bakplåtspapper
  • Ugnsformar i 3-pack till Erika
  • Hushållspappershållare till Erika
  • Två dukar till Erika
  • Massa deodoranter, till dam och herr
  • 8 st katthalsband
  • Kattgodis
  • Tårtspade till Erika
  • Kokbok till Erika
  • Såssnipa
  • Silikonpenslar till Erika
  • Två elvispar
  • Varmluftslockborste till mormor
  • Ullaredkalsingar till Micke
  • Kortlek
  • Grytvante i silikon till Erika
  • Monopolspel 79:-! kostar 549:- i andra affärer
  • Craniumspel 99:-! kostar 399:- i andra affärer
  • Alias resespel 49:-! kostar 99:- i andra affärer
  • Mascara
  • Rollerset i alla möjliga storlekar, antal många
  • Rollerefiller massor
  • Maskindisktabletter
  • Tandkräm
  • Raklödder
Tror jag inte fick med allt. Slank ner lite billiga godispåsar också. Och en grimma till Lottas häst, den kostade bara 49:- och det är tydligen billigt det med. Tror jag det! Jag upplever att allt är billigare. Är det så "bara" 5 eller 10 kronor billigare så är det i alla fall billigare.........lite.

Sällskapsspelen var snorbilliga! Bezzerwizzer som jag köpte i julas och betalade 699:- för säljs på Gekås för 179:-! Alltså över 500:- mindre.
Det var därför jag köpte på mej tre spel. Blir bra att ha när mörkret faller på nu när hösten är i antågande.
Jag är nöjd och Rolf är nöjdare, kom inte hem med en enda ljuslykta! Trots att det finns hur många fina lyktor som helst!
Guldstjärna till mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar