15 augusti 2011

E´re gofika? Näää, hundfika!


 Herregud, i morse vaknade jag klockan 06.45!
Pigg och dessutom utvilad, är jag pensionär nu?
Tvingade mej att ligga kvar till 8.30 sen skuttade jag upp och åt frukost.
Gustav valde att ligga kvar, tonårsfasoner!


 Har varit hos Anne och Lotta på förmiddagen.
Lotta är världens finaste och jag tror hon gillar mej, eller i alla fall mitt hundgodis.
Hon satt och flörtade med mej mest hela tiden, jag hade ju godis i fickan.
Hon tänkte nog "Trevlig tant det där som ger mej godis"
Ja, hon är en riktig sötnos denna lurvtuss!

Handlade lite på Ica innan jag lämnade grannkommunen. 
Idag får jag äntligen träffa Erika! Hon kommer hit och äter med oss i kväll, det ska bli kul.
Sen i natt är det jobb, känns bra men jag tror jag måste ta mej en powernap så jag orkar hålla samma tempo som våra boende.
Godnatt på en stund!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar