19 november 2013


Betat av det mesta på min to-do-lista i föregående inlägg. Har bara dom två sista punkterna kvar!
Carlos blev glad att få lite eftermiddagsledigt från mäklarhundsjobbet. Vi hade några mysiga timmar tillsammans som jag som vanligt tillbringade mestadels på golvet tillsammans med honom.
Vi kastade råttan 114 ggr, tuggade tuggben och lekte med aktivitetsbollen som han fullkomligt älskar. Sen övade vi på partytrixen som Carlos själv tagit en nivå högre, han rullar numera med ett tuggben i munnen! Gullefisen!

16.30 kom pappa Jogge och hämtade honom, han var måttligt road av att åka hem från mormor.
Vad han inte visst då var att vi skulle ses igen om bara 1,5 timme!
För när jag åkte till Bålsta för att köpa mig lite pad thai på det här stället.....


...så ringde Emilie så påpassligt och jag frågade om dom inte också ville ha lite thaimat levererad och betalad av snäll mamma. Klart dom ville!
Vi åt hemma på Norrboda och Carlos blev glad att återigen få se sin favoritmormor, som han precis pussat hejdå till.
Pad thaien var förbannat god och jag blev mätt så det gjorde ont i magen.


Nu väntar jag bara på att fotbollen ska dra igång. Tidernas viktigaste match och mycket står på spel nu och jag ber till högre makter att Sverige tvålar dit Portugal och den där fjanten Ronaldo.

KOMIGENNURÅSVERIGE!

Hoppas verkligen att ALLA på Friends hjälper våra spelare till seger!

In med bollen i mål!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar