1 november 2013

Es ist freitag!!



Tjohojsan på er! Fredag igen, veckorna rusar fram. Jobbhelg för mig, tre nätter och jag gillart.
På måndag startar vi på vårt nya schema, jag jobbar måndag och tisdag vilket ställde till lite problem. Fungerar inte så jättebra att jobba fem nätter i sträck, får därför ledigt måndagnatten för att sedan jobba singeltisdagen.
Och sen......är jag långledig nio nätter, IGEN! Härliga tider! Gillar vårt nya schema!
Passar jättebra att långledigheten faller in precis samtidigt som Carlos flyttar hit. Hans föräldrar åker till Italien den 10 november och blir borta fem dagar. Jäklars, vad kul vi ska ha!
Godisregn varenda dag är redan inplanerat.

Idag har jag en del att pyssla med. Först ska Erika och jag ha lunchmöte med Carlos hemma på Norrboda.
Sen åker jag till jobbet för att ha medarbetarsamtal med chefen och efter det direkt till lilla mor som ivrigt väntar på att få komma ut och luftas.
Blir alltså en sen fredagshandling med henne, men det funkar det med. Lite middag efter det och sen kommer jag kasta mig i säng och sova mig i form inför nattjobbet.

Trevlig fredag mina vänner!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar