14 november 2013

Carlos 9 månader idag!



Somnade gott i går vid 23.30-tiden. Carlos valde att ligga med sin finaste del, d.v.s rumpan i ansiktshöjd med mig.
Ni kan ju räkna ut själva vad som hände, just det! En fis av den ädlare modellen med både ljud och lukt släpptes av inom en minut. Jag försvann in i dimman, tuppade halvt av, tror det var därför jag somnade så gott.

Väcktes klockan 07.00 av att min vänsterfot fick sig en tvättomgång. Antagligen tyckte Carlos fossingarna mina var extremt smutsiga eller så var det bara ett garanterat bra trick att få fart på mig. Kittlades!

Vi gick ut på en snabb morgonpink, just ordet snabb är viktigt i det här sammanhanget.
Ut, pinka, in på tre minuter blankt! Sen upp i sängen och somna om.
Klockan 9.15 försökte jag få liv i killen. Ville hem fort idag med, det var minusgrader ute och jag var rädd att Gustav frös.
Carlos var inte direkt överdrivet lika angelägen om katten frös eller inte. Herregud, låt mig få sova!


 
 Tittar lite nonchalant åt sidan, låtsas som jag inte ser dig mormor.

























Messade Bitte när vi äntligen kom hem. Vi bestämde en promenad idag med, samma slinga som igår.
Fast idag var det sämre väder, kallt och regn i luften.
Lex hade det bra i sin vagn. Carlos var sugen på hans fina raggsockor, såg väldigt goda ut.

Snart ska vi till gammelmormor och hälsa på. Sen åker vi till Norrboda och tillbringar kvällen och natten där.
I morgon kommer dom ordinarie vårdnadshavarna hem, dom längtar så efter sin lilla bebis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar