25 november 2013



Effektiv måndagmorgon! Har hunnit med att tvätta vardags-och köksfönsterna. Fönster i plural?
Hur stavas det? Fönstrena, fönstren, fönster, fönsterna??? Allt ser ju sjukt felstavat ut!

Eller egentligen var det Mister Kärcher som gjorde grovjobbet.
Han kan man lita på, blir så fint! Sen siktar jag i år...med...på att vinna Ginstvägens Adventsrace.
Ser bra ut än så länge, ser förstås inte vad som försiggår längre upp på gatan men jag tror jag är först! Jippie!

 Stakar i motljus. Tog även fram EN tomte för att kittla julstämningen en smula.
Förra årets "Tomte of the year" även kallad Gekåstomten var först ut i Pettssonska tomteparaden.
 Stjärna i motljus, blommorna står i duschen och torkar. 

Har även hunnit med att leka finanshaj, d.v.s jag har betalat månadens räkningar. Alltid lika kul!
Såg ganska bra ut den här månaden, kan tänkas bli julklappar i år med men enbart mjuka paket.

Nu ska jag sova, jobbar hästvecka den här veckan. Måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag. Kommer alltså sova bort hela vecka 48. Därav anledningen till den tidiga adventspimpningen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar