7 november 2013

Sprutt på den va?



I går kväll somnade jag i soffan! Något ovanligt förekommande för mig, fast det var ganska skönt att kravla sig upp, stappla 17 steg med grus i ögonen för att till slut kraschlanda i sängen.
Just ja, jag mellanlandade givetvis i badrummet för att gno av tänderna först.
Vaknade tidigt men lyckades somna om, tack Gustav för ditt spinnande. Det är härligt sövande!

Idag ska jag åka till arbetet för andra kapitlet i Värdegrundstbildningen vi går nu. Tycker det är både kul och intressant, det är aldrig för sent att uppdatera sig.  Sen får vi både kaffe och frukt också! Nackdelen när man jobbat hundra år inom äldre/demensvården är att man lätt fastnar.
Det mesta går på rutin därför gillar jag att friska upp minnet.
Jag har även börjat en självstudiekurs på internet, Demens ABC.  Den är också bra även fast jag kan det mesta. Är ju så väldigt duktig!

Dags att sätta sprutt, mycket att fixa innan dragläget 12.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar