22 november 2013

Slöochslapp





Fredag igen, veckorna rusar fram och det är lätt att bli fartblind. Den här helgen tänkte jag ägna mig åt återhämtning, Blev lite mycket jobb förra veckan. Känner mig lätt sliten.
Kanske jag sätter maken i bilen och åker ut på någon trevlig utflykt, helst med lunchinslag.
Eller varför inte middag? Får se var vi hamnar. Hoppas på en längre resa än Bålsta och Kinarestaurangen ändå.

Kvällen ska i alla fall tillbringas med bl.a Carlos, så mycket är bestämt. Sen om han och Emilie kommer hit eller jag åker till dom är inte ännu bestämt.  Har inte pussat på honom sen i tisdags så längtan är enorm.
Älskar den där lilla killen, men det har ni säkert redan förstått. Och jag vet att jag kan vara lite väl tjatig om denna kille.

Slutsvamlat på ett tag, nu ska jag dricka mera kaffe.


Hoppas ni också får en bra helg! Och glöm för fasen inte bysthållaren......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar