16 november 2013

Tokfynd!



Impulshandlade på Ellos häromdagen. Det var realisation som mamma säger, rea säger jag.
Är toknöjd med min sjuttioniokronorsjacka. Halva Sverige har dessa lättdunjackorna och nu är även jag ägare av en.
Kommer ha den här hela vintern, gillar inte tjocka, bylsiga, svettiga och alldeles för varma vinterjackor.
Fryser hellre dom sekunderna jag kommer att vistas utomhus i vinter. Okej, blir det 20-jävla-ilskna-äckliga-minusgrader får jag väl ta på mig en varmare pjäs då.



Drabbades av en abstinens utan dess like på eftermiddagen. Längtade efter den här killen!
Längtar alltid efter honom, min gosekorv!
Åkte till Norrboda för mys, gos, kaffe och lek. Carlos visade upp sin nya vattenskål och hade sin Juventusscarf på sig. Allt för mormor som smälte som vanligt.


Emilie fyndade en sjukt snygg Michael Korsväska i Italien.
Riktigt fin och ett bra pris.
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar