17 november 2013





Har skedat med den här lurvtussen hela dagen. Han är så gosig och har såklart saknat mig på nätterna den senaste veckan. Vi har mycket att ta igen, min finaste Gustav och jag.
 Han är nummer 1, såklart!

Maken är inte mycket att hänga i julgranen just nu. Har knappt sett han vaken på hela helgen. 
Han bara sover och sover. Onormalt att sova så här mycket.
Det här nya jobbet tar musten ur honom, han är uppenbarligen helt slutkörd och jag kommer inte bli förvånad om den berömda väggen snart dyker upp framför fejset på honom
(om den inte redan har gjort det!)
 

Tyfonen i Filippinerna har väl inte inte lyckas gå någon förbi.
I varje tidning, nyhetsprogram och varje reklampaus på tv så blir man påmind, hemska bilder kablas ut och man vore nog gjord av sten om man mot förmodan inte blir berörd.
Så mycket människor (OCH DJUR) hemlösa, utan några som helst förnödenheten, ingen mat, 
inget färskt vatten, dom saknar sina familjemedlemmar och sen det som berörde mig mest...
s.k ligor som åker ner och "tar hand" om dessa föräldralösa små barn för att sedan sälja dom som sexslavar. JAG SPYR!

Det är vår förbannade plikt att hjälpa till!

Ett enkelt sms och sen är det gjort, och kom inte och snacka om att du inte har råd.
En hundring eller en femtiolapp har alla råd mig!
Sträck dig efter telefonen och messa LIV till 72900
Tack mina vänner!
 

1 kommentar:

  1. Det har jag redan gjort!
    Slog på stort och skänkte 200:-
    Det var en lördag kväll jag skänkte mina slantar... ;)

    KRAM
    J

    SvaraRadera