27 november 2013



Har haft en hygglig dag trots mycket funderingar. Skulle egentligen åkt och kidnappat Carlos på eftermiddagen men sov så in i vassen länge så det var ingen idé.
Istället fick det bli plan B, nämligen att jag tyckte att dom skulle komma på middag. På det viset fick jag ju rå om honom en stund.

Jag bjussade på en favorit, nämligen stekt torskrygg med dillstuvad potatis och riven pepparrot.
Gott som attan!
Tog sedan en promenad med Carlos, han var busig och skuttade runt. Tror tammesjutton han lyfte stolt på benet på varenda träd i allén. Att sprätta med bakbenen efteråt hör också till...det tar lite tid, det är många träd.....
Lilla killen, han är så rolig!

Ska lägga mig tidigt i kväll, känner mig sliten. Har varit två tuffa nätter både mentalt och fysiskt.
Undrar fortfarande hur allt gick till i morse.

I morgon blir en bra dag! Jag tar med mig Catta och åker till Venngarn för lite privat sightseeing i dagsljus. 10.30 hämtar jag henne i Bålsta. Så det är nog bäst jag stämplar ut snart.

Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar