13 november 2013

Oväntat besök!



Så var vi hemma igen hos Gustav och jag har gosat extra mycket med honom nu.
Tror han saknar sin mamma på nätterna. Pappan hans är inte lika lättväckt och samarbetsvillig.
Men han är ju van att jag är borta på nätterna och kommer hem på morgonen. Men att jag denna vecka ska trilskas att släpa med mig den jobbiga lilla valpen varje morgon har han kanske svårt att greppa?!

Oj, vad roligt! Nu fick vi oväntat besök, Bitte och lilla fina guldklimpen Lex kommer!
Hörs senare!

Vad vi har skrattat! Lex visade sig vara en totalt orädd liten charmig kille som bara skrattade! Skrattade åt Carlos, skrattade åt Gustav och skrattade åt mig. Lilla sötnosen!
Carlos var överförtjust, någon i hans storlek som kröp omkring och lät konstigt. Spännande!
Gustav valde att gå ut, nu fick det väl ändå vara slut på stolligheterna! Ett krälande otäckt barn också! Räckte det inte med den bitska lilla valpen? Vad ska hon släpa hit nästa gång.......en busslast med pensionärer?

Men när vi skulle fika valde jag att låta CG var i köket så Lex kunde få krypa fritt. Han är ju lite lätt nafsig ännu CG, gillar att smaka på andras händer.
Fast otroligt nog så verkade han fatta att det var en liten människa man skulle ta det varligt med,
han slickade bara! Duktiga Carlos!

Efter fikat gick vi en långpromenad runt Slottet. Lex hade full koll var Carlos var och Carlos travade på som aldrig förr. Idag behövdes inga mutgodisar, räckte med Lex och Bitte som harar, haha.

Inte lätt att ta bilder vare sig på barn eller djur, försökte i alla fall.




 Gladare kille får man leta efter!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar