16 november 2013

Eftermiddagen gick i ett rasande tempo. Carlos och jag sov faktiskt i 45 minuter, jäklar vad skönt och välbehövligt det var.

Satte fart mot Arlanda vid 16.00. Regnet öste ner och jag hatar att köra i regn speciellt när det är mörkt. Ser ju inte ett skit, säkert åldersrelaterat det med som alla andra diffusa krämpor som kommer smygande.

I ankomsthallen på Arlanda fanns det mycket att titta på, Carlos gillade det. Han charmade många såklart!
Pratade med ett överlyckligt nyblivet föräldrapar som hade varit i Kina och hämtat sin adoptivflicka som var ca 9 månader. Dom kom fram till oss och sa pedagogiskt: Titta en vovve!
Bebisen tittade mest på mig, trodde säkert det var jag som var vovven! Jag log mitt allra finaste leende tillbaka såklart.
Sen önskade dom rara föräldrarna mig en trevlig helg och försökte få flickebarnet att vinka...gick sådär.





Carlos blev glad att se dina päron igen fast inte överförtjust direkt. Han tänkte nog, jaha här kommer ni, vad roligt! Tror inte hundar har något tidsbegrepp faktiskt.

Fortsätter berättelsen i morgon och visar bilder på den fina goodiebag jag fick från Italienresenärerna.

Gå och lägg er nu, jag jobbar vidare!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kraftleden,Bålsta,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar