15 november 2013

Fredag och trött



Schwoooooosch, så var den långledigheten över! Tittade i almanackan och upptäckte att om tre veckor är jag långledig igen, extra länge den här gången. Två hela veckor med god hjälp av två semesternätter.
Idag är jag trött, trots att Carlos och jag sovit gott i natt. Kanske är väderrelaterat, det är grått och trist,  känner av skallen också. Bådar inte gott inför natten jobb.

Har varit på promenad idag med med Farmor Bitte och söta-charmtrollet-som-skrattar-hela-tiden-Lex.
Carlos var i sitt esse! Skuttade och nafsade mig i knävecken nästan hela tiden, gör satan så ont.
Säger förstås till på skarpen, det är inte okej att göra så. Hoppas han slutar med det beteendet snarast.
Han kanske känner på sig att hans föräldrar kommer hem idag, därav den stora glädjen.

Vi åker till Arlanda vid 15.30, ska bli så roligt att se hans reaktion när helt plötsligt mamma och pappa kommer. Sen blir det plattan i mattan och hem och sova för mig.
Måste vila inför helgens krävande arbete. Trist inlägg det här men jag har faktiskt inte för en gångs skull så mycket att svamla om.

Oj, nu somnade monstret! Då ska jag också passa på att vila!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar