29 november 2013

Ledig och grisfiesta!



Hej Fredag!
Satsar på en fredag av den bättre sorten idag. Helt otippat kom ett sms sent i går kväll.
Det var från en nattkollega som ville vara ledig på måndagnatt och erbjöd sig att ta min fredagnatt.
Var inte sen att tacka ja på den! Måndag mot en fredag blir kanon!

Vi är bjudna på pulled porkmiddag hemma hos sötfisarna på Norrboda ikväll. Passar bra att jag slipper stressa därifrån.
Vill ju mysa med alla mina raringar eftersom Erika just klev innanför dörren. Hon startade i ottan från Vara, redan 6.22 var avgångstiden för hennes tåg.
Hon kommer vara hemma tills på söndag och jag ska försöka göra mitt bästa att skämma bort henne till fullo.

Klockan 13.00 ska jag handla med mamma hon kvittrade glatt när jag ringde. Kan bero på att hon också är inbjuden till den stora grisfesten på Norrboda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar