6 november 2013

Carlos Trotskille Älsklingen




Varit på Norrboda och hängt med den här killen som för närvarande är inne i någon slags trotsig tonårsperiod. Det blir många NEJ med extra stora bokstäver när han hoppar, skäller, bits och är allmänt tonårskaxig.

Hoppas det är övergående och jag ska tillägga att han absolut inte är så hela tiden...bara ibland.
Vi hade en mysig stund med lek med "bomben" en klar favorit från Gekås som hängt med sen han var liten och som fortfarande håller.
Sen gick vi på promenad och gosade i soffan, mormors lilla gosefis.

Tänk, nästa vecka ska vi umgås dygnet runt när ordinarie vårdnadshavarna kliver ur ekorrhjulet och åker på välbehövlig semester.
Kommer gå fint även fast jag är lite orolig att han ska längta efter sin mamma och pappa.  Fast jag är övertygad att det kommer bli tvärtom. Emilie och Jogge kommer längta ihjäl sig efter Lill-Fisen och messen till mig kommer vara många, jag lovar!

 Lek med mig då!
 Snygg tandrad, va?
Får jag inget godis när jag åker hiss? Jag sitter ju fint och har bedjande ögon......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar