7 november 2013

CG igen då!



Hamnade i soffan precis, har haft finfrämmat av den lilla fransosen. Kul kille!
Åkte direkt efter kursen på jobbet och hämtade honom i Kallhäll, Emilie hade ett möte som Carlos inte kunde närvara på.
Han är så himla rolig när han kommer in här hemma, går (rusar!) direkt till matplatsen för att kolla om det finns någon kattmat till övers. Nitlott idag med!
Sen vidare till sin hörna i köket där han har alla sina leksaker, tuggben och sovplats.  Han väljer noggrannt  ut ett tuggben och sen rätt upp i schäslongen för att äta på det. 
Alltid samma rutiner, lilla duktiga killen.

Han var bara här en kort stund men vi hann med en liten promenad, gillar att promenixa med honom. Men skulle han låta bli att pinka på varenda grässtrå skulle det gå bättre. Det blir många stopp men ett typiskt beteende på hanhundar, skvätter hit och dit.

Fredag i morgon och det betyder mammatajm. Få se om jag tar ut svängarna lite och åker på en annan liten tur än den vi brukar. Har inte bestämt mig än, få se hur min dagsform är i morgon.
 Nu ska jag dricka kaffe, titta på tv, klia katten och lyssna på min utarbetande sovande make i soffan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar