18 november 2013



Dagens inplanerade rekordsovning uteblev, men det gör ingenting alls. Gustav var hungrig och väckte mig klockan 13.00, hade svårt att somna om efter det.
Har bara slappat vidare fast i vaket tillstånd. Satte ut en annons på Facebook om att jag skänkte bort min stora hundbur. Har köpt en mindre mer passande till Carlos, som får plats i baksätet.
Han gillar den bättre!
På fem minuter var man av med den, perfekt!

Veckohandlat på Willys har jag också hunnit med, känns skönt med fyllt kylskåp och middagsmaten på pränt. Ni vet....framförhållning och planering......mina ledord!

Idag fyller en jag känner mycket väl år, var därför förbi blomsteraffären och köpte en urtjusig orkideé i fin kruka med vackert lullull runt om.
Men födelsedagsbarnet varken svarar i telefonen eller öppnar dörren, är säkert inte hemma.
Provar väl i morgon igen då. Undrar bara vart människan kan vara, jag fattar inget.

Till sist en liten gullig historia. Jag gillar att kluttra på whiteboarden på jobbet. I morse var jag extra vänlig......

Tänk vad glada mina fina kollegor blev för det här lilla meddelandet! 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar