19 november 2013



Helt solokvist hela dagen och kvällen. Dagen idag är planerad sissåhär:
  • Torka håret
  • Vänta på att tvättmaskinen är klar
  • Uppsöka gårdagens födelsedagsbarn som inte svarar nu heller
  • Åka till Kallhäll och hämta Carlos
  • Längtar efter honom
  • Gå slottsslingan med förhoppningsvis kissnödig hund
  • Hem och busa
  • Lämna ifrån mig Lill-Fisen till Jogge som slutar 16.30
  • Åka och hämta thaimat till mig själv, för jag kan, jag vill, har lust!
  • Klä på mig landslagströjan, tror det får bli den gamla Ljungberg #9-tröjan
  • Ladda inför matchen
  • Brista ut i segersång. Det här tar Sverige!
  • Sova
Maken? Ja, han kommer befinna sig i logen på Friends som vanligt. Hoppas han hejjar ordentligt och inte somnar bara. Han är ju van att sova 19.30, ORKA gubbe!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar